Årsmötet för 2016 är nu klart | Sverigedemokraterna i Ronneby

Årsmötet för 2016 är nu klart

Lördagen den 20 februari 2016 höll SD Ronneby sitt årsmöte i Ronneby kommuns fullmäktigesal. Riksombudsmannen Anders Olin som rest hit från Skåne för att sitta som mötesordförande, visade som vanligt att han är väldigt rutinerad och genomförde årsmötet på ett föredömligt sätt. Inför 30 personer svingade han ordförandeklubban punkt för punkt.

Årsmötet på gång

När årsmötet avslutades så tog Åsa Larsson ( SD-Kvinnor ) taktpinnen och höll en mycket intressant föreläsning om just SD-Kvinnor.

Åsa om SD kvinnor

Tommy Strannemalm passar även han på att ge oss en intressant föreläsning som handlar om SD Motor.

Skärmklipp

Niklas Nyström ( kontaktperson för Ungsvenskarna SDU ) informerade om Ungsvenskarnas viktiga verksamhet

SDU

SD Ronneby tackar Riksombudsman Anders Olin, Åsa Larsson från SD Kvinnor, Tommy Strannemalm från SD-Motor och Niklas Nyström från SDU Ungsvenskarna för Er mycket fina insats.

Den nyvalda styrelsen tackar alla våra medlemmar för förtroendet och vi kommer att göra allt som står i vår makt, för att föra SD framåt och bli ännu starkare i Ronneby kommun.