Välkommen att fira jul med oss! | Sverigedemokraterna i Ronneby

Välkommen att fira jul med oss!

JULBORD

28 november 2014 kl 19.00

Sverigevänner,

Sverigedemokraterna i Ronneby har fått äran att anordna 2014 års julbord i distrikt Blekinge och det kommer att avnjutas på Ronneby Brunns kongresshall RON den 28 november med start kl 19.00 och avslut ca kl 24.00.

Vi mjukstartar med glögg & pepparkakor för att sedan ge oss på ett traditionellt julbord med allt vad det innebär – och vill du ha en starkare dryck att skölja ner sillen med så kommer baren att vara öppen under hela kvällen. Om det sedan är så att du ätit lite för mycket så kommer det att spelas härlig julmusik som du kan dansa ner maten till.

Distriktet sponsrar evenemanget precis som vanligt för alla medlemmar så ni betalar endast 100 kr vid ankomst för dig som är medlem och lika lite för din partner. Vill du ta med dina barn så blir det ytterligare 50 kr/barn och lika lite för medlemmar i SDU.

Anmälan sker via mejl till blekinge@sverigedemokraterna.se senast den 8 november. Ifall du har frågor så går det bra att ringa till Nicolas Westrup på 0706-141009.

Vill du sova över så kan du boka rum på Ronneby Brunn som kan erbjuda logi och frukost för 1290kr per dubbelrum eller 995kr i enkelrum.

Hjärtligt välkomna önskar distriktsstyrelsen!